Kdy lze zboží reklamovat?
Pokud se projeví v záruční době závada (nejčastěji 2 roky od zakoupení, případně dle podmínek Registrace a prodloužení záruky. Vaše zboží přestane fungovat. Nevztahuje se však na vady vzniklé například v důsledku nesprávného použití, nedodržení pokynů v návodu k použití, na závady způsobené vlastním zaviněním a nebo pokud již uplynula záruční doba.
Jak reklamovat zboží?
Reklamace na prodejně
- Zboží pečlivě zabalte. Nejlepší je původní obal.
- Vyplňte reklamační list Čím více informací od Vás budeme mít, tím rychlejší bude řešení Vaší reklamace.
- Zastavte se na kterékoliv z našich prodejen. Vezměte s sebou zboží spolu s dokladem o koupi.
- Na místě s Vámi reklamaci dořešíme.
Reklamace poštou nebo jinou kurýrní službou
- Vyplňte a vytiskněte reklamační list
- Do pole Popis závady co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od Vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
- Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo při přepravě. Přibalte reklamační list a doklad o nákupu.
- Zboží zašlete na adresu: