Kvalitní servis a odborný prodej :-) 

Servis značek 

NOVINKY

arr3

KONTAKTY

Zahradnikcz
K Cihelně 165 Radlík
tel: +420 723 905 614
zahradnikcz@email.cz

 



Úvod » Informace o nákupu » Reklamace zboží

Informace o nákupu / Reklamace zboží

Kdy lze zboží reklamovat?

Kdy lze zboží reklamovat?

Pokud se projeví v záruční době závada (nejčastěji 2 roky od zakoupení, případně dle podmínek Registrace a prodloužení záruky. Vaše zboží přestane fungovat. Nevztahuje se však na vady vzniklé například v důsledku nesprávného použití, nedodržení pokynů v návodu k použití, na závady způsobené vlastním zaviněním a nebo pokud již uplynula záruční doba.

Jak reklamovat zboží?

Reklamace na prodejně

  1. Zboží pečlivě zabalte. Nejlepší je původní obal.
  2. Vyplňte reklamační list Čím více informací od Vás budeme mít, tím rychlejší bude řešení Vaší reklamace.
  3. Zastavte se na kterékoliv z našich prodejen. Vezměte s sebou zboží spolu s dokladem o koupi.
  4. Na místě s Vámi reklamaci dořešíme.

Reklamace poštou nebo jinou kurýrní službou

  1. Vyplňte a vytiskněte reklamační list
  2. Do pole Popis závady co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od Vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  3. Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo při přepravě. Přibalte reklamační list a doklad o nákupu.
  4. Zboží zašlete na adresu:

Zde stáhněte reklamační list 


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NTU3MWMxYm