MS 211 C-BE

 

naše cena bez DPH : 6 669 Kč
naše cena s DPH (21 %):
8 070 Kč

Technická data

Technická data Wert
Zdvihový objem cm³ 31,8
Výkon kW 1,5
Hmotnost kg 1) 4,6
Hmotnost na jednotku výkonu kg/kW 3,1
Délka lišty cm 35
CO2 g/kWh 1.039
Hladina akustického tlaku dB(A) 2) 100
Hladina akustického výkonu dB(A) 2) 112
Hodnota vibrací vlevo m/s² 3) 3,5
Hodnota vibrací vpravo m/s² 3) 3
Dělení řetězu 3/8 " P
Typ řetězu STIHL Oilomatic Picco Micro Mini 3 (PMM3)
Objem palivové nádrže l 0,27
Otáčky při maximálním výkonu ot./min 10.000

Sériová výbava

  • Zařízení pro rychlonapínání řetězu (B)Zoom
    Zařízení pro rychlonapínání řetězu (B)

    Díky zařízení pro rychlonapínání řetězu STIHL (B) je napínání pilového řetězu úplně jednoduché. Po povolení šroubení krytu řetězky je možné rychle a jednoduše napnout pilový řetěz nad ním umístěným stavěcím kolečkem. K tomu není potřebné nářadí.

  • STIHL ErgoStart (E)Zoom
    STIHL ErgoStart (E)

    Spirálová pružina mezi kladkou se startovacím lankem a klikovou hřídelí vyrovnává silové špičky, takže je při tahu za lanko skoro ani necítíte . Výsledek: V porovnání s běžnými startovacími systémy snižuje STIHL ErgoStart množství vynaložené síly o polovinu – a dovoluje asi o dvě třetiny nižší rychlost při startování motoru.

  • STIHL 2-MIXZoom
    STIHL 2-MIX

    Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.

  • Ruční palivové čerpadloZoom
    Ruční palivové čerpadlo

    Ručním palivovým čerpadlem lze tlakem palce čerpat palivo do karburátoru. Tím se po delší provozní přestávce nářadí sníží počet zatažení za startovací lanko.

  • Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavíráníZoom
    Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání

    Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž. Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.

  • Dlouhodobý systém filtrace vzduchuZoom
    Dlouhodobý systém filtrace vzduchu

    Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou silou jsou větší a těžší částečky nečistot odloučeny ke stěně skříně a vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.

  • Antivibrační systémZoom
    Antivibrační systém

    Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně snížené.

  • Jednopáčkové ovládání
    Jednopáčkové ovládání

    Jednotlivé pozice, jako je startování se studeným nebo teplým motorem, provoz a zastavení, jsou ovládány jedinou páčkou. Díky tomu je ovládání zvláště komfortní a bezpečné, protože pravá ruka může neustále zůstat na rukojeti.

  • KompenzátorZoom
    Kompenzátor

    Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.

  • Systém mazání řetězu EmaticZoom
    Systém mazání řetězu Ematic

    STIHL Ematic-System se skládá z vodící lišty Ematic, pilového řetězu Oilomatic a olejového čerpadla k regulaci množství nebo snížení dopravovaného množství. Díky speciální konstrukci lišty a řetězu se dostane každá kapka řetězového oleje tam, kde je jí zapotřebí k mazání. Spotřeba oleje se tak může snížit až o 50%.

  • Technika čtyř kanálů STIHLZoom
    Technika čtyř kanálů STIHL

    Čtyři přepouštěcí kanály uvedou směs paliva a vzduchu před zapálením do vířivého pohybu. Tak se palivo optimálně spálí a zvýší se výrazně účinnost motoru. Výsledek: menší spotřeba a vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

OGJkNWU0ZT